3.4.08

Будуване

Най-после Apache-то тръгна... и аз взех че започнах да се ориентирам в нещата :)
Интересното е, че помня разни работи от времената, когато бях с линукс.. ехааааа... имало било някаква полза :)

Попаднах тука на разни симпатични сайтчета. Примерно това, та утре ще се позанимавам да си доизкусуря разни работи по компа. И без това съм във ваканция..

А преди около 30 мин. свърши най-страхошният филм, който съм гледала.
Uzumaki го препоръча, аз го препоръчвам и на вас... само че чакам отзиви след като го изгледате :)

Моите бяха:

Fanito ‎(23:42):
току що изгледах рек
цялата треперя
Fanito ‎(23:43):
!!!!!!!!!!!


Верно през цялото време на филма подържах един постоянен повишен пулс + чувство на тревога и страх, но филма си го бива. :)





Докато отразяват работата на нощната смяна на пожарната в малък град, амбициозна млада телевизионна репортерка (Manuela Velasco) и нейният оператор следват екипа при сигнал за спасяване на възстара жена, неспособна да избяга от пъкъла, който унищожава дома й. При пристигането им на мястото, спокойният среднощен въздух е пронизан от звука на ужасяващи писъци и телевизионният репортаж приема неочакван мрачен обрат...

Ето и линкче за сваляне.



















И приятно гледане :D