23.9.07

Прословутият АБИТУРИЕНТСКИ БАЛ!

Блях!
Вече цялата идея около всичко, ама всичко случващо се в интервала на 12-ти клас ми е гнусно, досадно, изнервящо и глупаво!

Вечеряме си семейството и ахаааааа, коя тема да повдигнем отново?! За абитуриентския ми бал, естествено!
И какво толкова?! Щяло да е на ресторант, а не вкъщи! И какво толкова ще става бе, мама му стара?! Завършвам училище и толкоз. Ама не! Трябва колкото се може, повече пари да се изхарчат и то за колкото се може по-глупави неща! То не бяха рокли, не бяха грим и прическа, куверти за хотели, пари за морета, подаръци и прочие, сякаш тия неща ( обличането на скъпа рокля, гримирането от професионалист и прическа) ще ти се случат за единствен и последен път в живота и за това видиш ли.. даваааай, колкото се може повече разходи!
И за какво е балната вечер, питам аз?! За какво?! Да се съберете под един таван целия випукс+двайсетина учители и да се поснимате? Да се напиете? Да си покажете скъпите рокли, сякаш цели пет години не сте си гледали дрехите и не си знаете кирливите ризи, че точно в тая вечер да заблестиш като... като... кичозна коледна играчка?!

Или пък... о, да.. преди да влезеш в хотела насъбраната тълпа хора да те оглежда, критикува или възхищава.... И ти пак да се снимаш... ми да, ще се снимам, точно така.. снимки, снимки, снимки.. само това ще ти остане от тъпия бал!

И не ми казвайте ".. ама и хубавите спомени с класа", защото звучи жалко да разчиташ на една вечер да ти създаде ебаси яките спомени, които всъщност се създават в интервала [8;12] клас!

И какво като си завършил?! Че в днешно време кой няма средно образование!!! Баси поводите, баси празниците...

То българина само поводи си търси да си покаже кичозната селяния...


Ух... изпразних се :D

4 коментара:

BeeTLe каза...

За щастие още не ме е треснала подготовката за бала, ама това ще стане де. Споделям ти мнението напълно.
И обаче ме гложди навика ми като имам пари да ги пръскам и да живея като за последно. Та сигурно като ми дойде време за бала, колкото пари имам, ще ги дам.
Дори и да знам, че е глупаво.
Навик. Втора природа.
(:

Анонимен каза...

Фани, недей заради нещо което те дразни у роднините ти да си разваляш нещо, което по принцип да трябва да ти хареса. Пък че е пресилено, майната му, на кой му пука..

sensable каза...

Анонимен, кой си ти :D

Анонимен каза...

Много тъпо писание според мен.като не искаш не си празнувай завършването на 12ти клас кой кара насила?Някой да ти е опрял пистолет тила и да е казал ти ще си дажаш парите по хотели,куверти за ресторанта,рокли,обувки,прически,грим и т.н. да не изброявам всичко че няма да имам време!?Има решение и то е супер простичко...просто се цепиш от класа си като последния малоумник,защото това си е напълно нормално за БГ.Бил си 5 години с тия хора имаш една вечер последна с тях и мислиш за парите които ще дадеш,ами по тая логика недей и да кандидатстваш във ВУЗ защото и това е свързано с разходи.АЙДЕ БЕ ТЪПИ БЪЛГАРИ (и аз съм такава,но нацията ни с много малки изключения е проста) МИСЛЕТЕ МАЛКО КАТО ХОРА В ЕС ПОДЯВОЛИТЕ! :@