7.1.08

Стаж...

Ето, че днес най-после започнахме да сглобяваме компютри на стажа.
Много смях и вълнения около завинтването на един болт с електрическа отверка. Всъщност за първи път работех с такава, но се справих де.. след многократни опити и помощ от Герито завинтих нужните болтове ;)
Даже ми стана и забавно. Сякаш бяхме порастнали деца с конструктор за сглобяване-компютър :)

Ето и малко снимков материал:




Началото...






Завиването на гореспоменатите болтове :D









И "колежките".

Станиславчето даже на соц. работничка ми приличаше с тая шапка :D

:-)










Е, хубав ден беше.

И класната по математика ни се размина. Получихме и подарък... ей тая красота:


От Станислава :)









И за финал на вечерта.. ходих и на фризьор. Нищо, че според народните поверия точно днес не трябвало да режеш нищо, защото си щял да си отрежеш късмета.. но.... аз съм над тези неща ;) Или пък кой знае, може да предизвиквам съдбата.
И все пак имах нужда от напластяване.
Фризьорката се оказа много мила и приятна жена.
Поговорихме си разни-разнообразни. Даже не пропусна да направи и реклама на фризьорския салон. Имали и курсове, на които се била записала Лили от Биг Брадър. В гласа и имаше нотка гордост, нищо че първата рекация ми беше "Коя? .......... Ааа.. Лили от Биг Брадър". В крайне сметка прическата стана сполучлива :D
Насочихме се към вариант на прическата ми за бала, но това е друга тема, в чийто дебри не искам да навлизам точно сега.

И с нова прическа, с нова теменужка, с чакащи решения задачи аз се оттеглям да посвърша малко работа :-)


едит: да добавя, че Astor Piazzolla прави точно такава, музика от каквато сега имам нужда:




И нещо докосващо ме