20.12.07

Летни спомени изпълнени с детски смях и игри...

Спомням си как я карах да си яде кюфтетата...
"Хайде изяж ги, защото ще ти се разсърдят.. не ги ли виждаш как ти говорят "Изяж ме, Валя, изяж ме.."
И като не ги изядеш и ще ти се разсърдят, ще изстинат и няма да са ти вкусни "

и тя ми вярваше.. и почваше да им говори: "кюфтенца, ей сега ще ви изям... няма да ми се сърдите"

хаха :)

така се радваше като и цапах бузките и нослето с брашно :-)

Сега обаче това маниче си отиде ииии вече не е същото на село.. друго си е да ти цъфне на вратата ухилена, с голеееееемите си кафяви очи и да каже: "Хайде да си играем на криеница". ( винаги се криеше на едно и също място и аз винаги се правих на изненадана, че я намирам там :D:D:D )

Ще стане голяма мадама.. с характер и много умна и отворена .. личи и от малка... даааааам :)


И за протокола да отбележа, че момиченцето не знаеше, че я снимам, за да се получи по-естествено. :)


Циците и любовта :D










С големи благодарности на Мишето :-)