2.3.08

Комерсиалност.



Е то бива комерсиализация, бива.. ама пък призля ми като я видях тая тъпа, дрислива рекламава в "Марица"!
Зюмбюлите били демоде.. вчера по БТВ си бяха озаглавили един от репортажите "Кои са най-модрените мартеници тая година?" и колко ли още подобни глупости съм пропуснала ( и слава богу) !
Някво... мина ми мерака и за мартеници, и за коледни, валентиновскиа, осмомартенски, великденски и т.н. празници и подаръци...
Комерс, комерс и пак комерс.. няма я вече радостта от двете омотани кончета и желанието за здраве.. НЕ! Мартеницата трябва да е колкото може по-скъпа и по-засукана, по възможност-и модерна!
За Великден трябва да има шоколадови зайци, мега украсени маси с някви измишльотини... яйцата трябва да са украсени и облепени с брокати, картинки и разни 'дрън-дрън-та-пляс'... друго си е баба, като ги свари в кромидена вода.. чиста работа!

Та да.. покраяй цялата тая подготовка около всеки един празник се получава така, че празника ми става противен, в крайна сметка не се оказвам празнично настроена и се чудя как само по-бързо да мине....

1 коментара:

Анонимен каза...

Някакво радващо е че има хора, които мислят като мен и обратното. Мен също така ме дразнят и всичките, хъм, присадени празници или начини на празнуване на старите. Шоколадовите яйца и зайците по Великден са добър пример за това.