9.11.07

Момиче на промоция ;)

Баси денят!

Днес ми беше първата сериозна промоция до сега. Шест часа висене права, а всъщност всичко почна два часа преди това.. Шефа държеше да ни инструктира подробно и дъра дъра бъра..

Колежката ми е готина. ( даже след четвъртия час прекаран заедно се обяснихме една на друга колко сме си симпатични :D ) Оказа се, че учи информатика в ПУ-то ;)

Та.... отивам аз към офиса на шефа, возя си се в 29 и на една спирка гледам симпатично момче, отбелязвам го на ум.. момчето ми се усмихва.... и аз му се усмихвам.. момчето ми размахва ръка за поздрав ииииииии "дзъъъъъън" чак тогава лампата ми светна, че с него сме учили до 7-ми клас заедно. Ама много се разхубавил бе :D Даже се почувствах влюбена ( за около десетина минути :D ) Ще го поканя на кафе.. хахаа :D Не за нещо друго, а да си припомним старите времена ;)

Та... отидохме в "Метро".. баси какафонията. Така и не разбрах защо трябва да си платим, за да ни дадат жетон, да ползваме шкафче и след като върнем жетона да ни върнат парите о.0
Ъ?!

Настанихме се на щанда.. По едно време идват другите промоторки с пакетче шоколадови бонбони: "Ъм.... айде дайте ни купичка "Нестле Фитнес" срещу тия бонбони".
Дадох ме им, естествено.
След неизвестно време дойдоха от щанда за геловете.. пак да правим размяна.. че и вино по тая процедура пихме и се развеселихме :D:D:D

Един човек ни разясни бая подробно как всички качества на продукта са фалшиви, защото съдържал захар, която се разграждала по химичен път, а не по естесвен и дъра дъра дъра....

Най-голямие лапсус ми беше: Това са новите шоколаводи зърнени закуски с шоколадов вкус :D Колежката като се разхили... :D Ама така се получава като повториш еднотипна фраза към двеста-триста пъти.


Уф има още толкова много неща, които се случиха, но ме домързява да пиша и да се обяснявам..

О, говорим на английски с един турчин. ;) При това успешно! И не ме беше срам! Горда съм със себе си :D

Айде, финито.. утре пак ;)